Atbildīgās amatpersonas sagaida, ka pāris nedēļās darījums ar "Air Baltic" stratēģisko investoru būs pabeigts un nacionālā lidsabiedrība varēs fokusēties uz iziešanu biržā.

Reklāma

Pagaidām noklusēts gan paliek tas, vai valstij vēlreiz nāksies atvērt maku, lai kopā ar privātajiem investoriem nodrošinātu "Air Baltic" nepieciešamos līdzekļus, tā svētdien vēstīja LTV raidījums "De facto".

"Air Baltic" gada sākumā negaidīti paziņoja par 4670 reisu atcelšanu šovasar. Pretēji lidsabiedrības prezidenta Martina Gausa iepriekš solītajam, ka valstij papildu naudu nelūgs, uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Klāvs Vasks publicēja viedokli, ka kapitāla injekcija no valsts, visticamāk, ir neizbēgama. Cik daudz valsts naudas "Air Baltic" vēl var nākties ieguldīt? Lidsabiedrības prezidents Gauss pirms nedēļas intervijā LTV minēja pāris vispārīgus skaitļus. Valsts ieguldījumu noteiks aviokompānijas novērtējums pirms iziešanas biržā un tas, vai valdība gribēs saglabāt līdzdalību "Air Baltic". 

"Ja uzņēmuma vērtība ir 100 miljoni eiro – novērtējums pirms akciju publiskā piedāvājuma –, tad valdībai nebūtu jāinvestē, ja mēs piesaistītu 300 miljonus eiro. 

Ja novērtējums būs nulle, tad, lai Latvija saglabātu 25%, būtu jāinvestē 75 miljoni eiro. Tātad starp nulli un 75 miljoniem eiro, atkarībā no vērtības," LTV raidījumā "Šodienas jautājums" teica Gauss. Par iespējamo novērtējumu pagaidām skaidrības gan ir maz, secina mediji. Jāpiebilst, ka šodien paredzēta "Air Baltic" akcionāru sapulce.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, X, Bluesky, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu. 

Pieraksties LASI.LV redaktora vēstkopai šeit.

Pieraksties un reizi nedēļā saņem padziļinātu LASI.LV galvenā redaktora aktuālo ziņu, kompetentu viedokļu un interesantāko interviju apkopojumu.