SIA "Gulbenes–Alūksnes bānītis" šogad desmit mēnešos pārvadājis 16 697 pasažierus, kas ir par 3% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn, atsaucoties uz Sabiedriskā transporta padomes sēdē Autotransporta direkcijas sniegtajiem datiem, ziņo laikraksts "Dzirkstele".

Reklāma

Nākamgad SIA "Gulbenes–Alūksnes bānītis" faktiskās izmaksas prognozējot 142 000 eiro, no kuriem 51 000 eiro vajadzīgs degvielai, 55 000 – transportlīdzekļu vadītāju algām, 36 000 – konduktoru algām. SIA "Gulbenes–Alūksnes bānītis" valdes loceklis Aldis Kreislers padomes sēdē precizējis, ka nepieciešamais līdzfinansējums zaudējumu segšanai būtu 130 000 eiro, savukārt pārējo summu kompānija varētu nosegt no saviem līdzekļiem. "Var novērot, ka ģimenes ar bānīti brauc mazāk, tomēr ir palielinājusies ārzemnieku interese," sacījis A. Kreislers. 

Patlaban deviņos mēnešos papildu nekompensētie izdevumi ir gandrīz 10 000 eiro, ko paredzēts segt ar papildu finansējuma piesaisti.

SIA "Gulbenes–Alūksnes bānītis" reģistrēts 2001. gadā, pamatkapitāls ir 6600 eiro. Pērn bijis 96 183 eiro apgrozījums, tas ir par 28,9% vairāk nekā 2022. gadā, bet peļņa samazinājusies par 44,1%, līdz 10 688 eiro. "Gulbenes–Alūksnes bānīša" īpašnieki ir Osvalds Lucāns (18,18%), Dāvis Bušs (9,09%), Toms Altbergs (9,09%), Gulbenes novada dome (9,09%), Raitis Apalups (9,09%), Guntars Bērziņš (9,09%), A. Kreislers (9,09%), Andris Biedriņš (9,09%), Andris Sitņiks (9,09%) un Alūksnes novada dome (4,55%).

MAF 2024

Publikācija tapusi projektā "Mans pagasts, mana pilsēta", kurā "Latvijas Avīze" sadarbojas ar laikrakstiem "Staburags", "Dzirkstele", "Zemgales Ziņas", "Bauskas Dzīve", "Alūksnes un Malienas Ziņas" un "Ziemeļlatvija".

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par publikācijas saturu atbild "Latvijas Avīze".