Sākot ar oktobri, ēdināšanas uzņēmums AS "Lido" ieviesīs klientu lojalitātes programmu, kā arī tās mobilo lietotni.

Reklāma

Kā norāda uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa, programma izveidota, lai ne tikai piedāvātu maltītes, bet arī sniegtu klientiem praktiskus ieguvumus. 

"Ar jauno lojalitātes programmu, katru reizi iegādājoties "Lido" ēdienus, klients uzkrāj finansiālus līdzekļus – piecus centus par katru eiro, un šo uzkrājumu varēs izmantot nākamajās apmeklējuma reizēs. Turklāt programma nodrošina pieeju īpašām akcijām un piedāvājumiem, tostarp dalību kafijas un vakariņotāju klubā," tā R. Auziņa, norādot, ka ilgtspējas vārdā uzņēmuma lojalitātes programma būs pieejama mobilajā lietotnē, nevis ierastajā plastikāta kartes formātā.

Tāpat uzņēmuma valdes priekšsēdētāja norādīja, ka uzņēmums veicis aptauju* par iedzīvotāju pieredzi dažādu lojalitātes programmu lietošanā. 

Aptauja atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju (59%) uzņēmumu lojalitātes programmas uzskata par būtisku vai izšķirošu faktoru, izvēloties, kur iepirkties vai ieturēt maltīti. Turklāt katrs otrais Latvijas iedzīvotājs no šīm programmām sagaida finansiālu atdevi. 

Visvairāk cilvēkus piesaista programmas, kas piedāvā īpašus piedāvājumus un atlaides - to kā galveno motivāciju pievienoties lojalitātes programmām norādījuši 39% respondentu. 

Nedaudz mazāk, 37%, svarīga ir iespēja veidot naudas uzkrājumu turpmākajiem pirkumiem, savukārt 14% vērtē iespēju saņemt bonusus vai atlaides jau pie pirmā pirkuma.

Rīgas iedzīvotāji vairāk novērtējot personalizētu un ekskluzīvu piedāvājumu, savukārt reģionos dzīvojošie lielāku uzmanību pievērš praktiskiem ieguvumiem, piemēram, atlaidēm. Tādējādi uzņēmumi, kas piedāvā finansiālus labumus un īpašus piedāvājumus, ir vislabākajā pozīcijā, lai veicinātu patērētāju lojalitāti, secināts pētījumā.

R.Auziņa arī informēja, ka "Lido" lojalitātes programmas lietotne būs pieejama no oktobra. Par programmas dalībnieku var kļūt ikviens klients, lejupielādējot bezmaksas "Lido" lietotni Apple vai Google Play veikalos.

Patlaban "Lido" grupā Latvijā ietilpst 13 restorāni un četri veikali, kā arī četri restorāni Igaunijā. Tāpat uzņēmuma grupā ietilpst gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā.

* Iedzīvotāju aptauju pēc "Lido" pasūtījuma veica pētījumu kompānija “Norstat”, aptaujājot vairāk nekā 1000 iedzīvotāju visā Latvijā.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.