Eiropas vicečempioni rallijā Mārtiņš Sesks un Renārs Francis pirms šīs sezonas tikuši pie jauna braucamā, ar kuru centīsies progresēt savā meistarībā.

Pērn otro vietu Eiropas čempionāta kopvērtējumā liepājnieki izcīnīja pie "Škoda RS Rally 2" spēkrata stūres, bet šogad startēs ar "Toyota GR Yaris Rally 2" braucamo. "Kāpēc gan neizvēlēties jaunāko, kas šobrīd pieejams? Esam aizvadījuši vairākus testus, automašīna ir ļoti atraktīva, jaudīga, un pēc tās debijas vairākos WRC posmos ir skaidrs, ka ar pieredzējušiem braucējiem pie stūres, tai ir lielisks potenciāls. Man kā stūrmanim ir svarīga ērta sēdpozīcija – šajā automašīnā ir vairāk vietas, neesmu piespiests panelim. Arī no braukšanas viedokļa "Toyota" ir vieglāka un kustīgāka. Daudzi mehāniskie risinājumi ir vieglāk maināmi, tos varam pielāgot un regulēt sacensību laikā," jaunās sporta automašīnas plusus uzskaita ekipāžas stūrmanis Renārs Francis. 

Latvijas vadošā rallija ekipāža šosezon plāno piedalīties visos Eiropas čempionāta posmos.

Izaicinājumu netrūks, jo audzis sacensību līmenis, uz Eiropas čempionātu pārceļojot vairākiem pilotiem ar lielu pasaules čempionāta sacīkšu pieredzi. Tāpat pieaudzis asfalta posmu skaits. "Mums pateicīgais grunts segums būs tikai trīs posmos un trīs no sezonas rallijiem mums būs pavisam jauni, tajos esam bez pieredzes. Tāpēc centīsimies labi sagatavoties un smagi strādāt, lai aizvadītu stabilu sezonu, turpinot mācīties un augt," mērķus izvirza Sesks. Latvijas ekipāža, tāpat kā pērn turpinās sadarbību ar Indijas riepu gigantu "MRF" un autoinženierijas un servisa meistariem no "Sports Racig Technologies" kompānijas. Sezona sāksies 12. aprīlī Ungārijā, kur iepriekš četrus gadus sacīkstes notika uz asfalta, taču šoreiz ātrumposmi būs grunts seguma ceļos.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.