ASV filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformai "Netflix" šī gada otrajā ceturksnī būtiski pieaudzis abonentu skaits, skatītājus piesaistot tādiem seriāliem kā "The Crown" un "Bridgerton", liecina "Nerflix" ceturtdien publicētais finanšu pārskats, kas pārspēj analītiķu prognozētos rezultātus.

Reklāma

"Netflix" jūnija beigās bija 277,7 miljoni abonentu. Ceturkšņa laikā abonentu skaits pieaudzis par astoņiem miljoniem, bet salīdzinājumā ar pagājušā gada jūnija beigām to skaits palielinājies par 37%.

Lai gan platformas apgrozījums otrajā ceturksnī pieauga par 16,7% līdz 9,6 miljardiem ASV dolāru (8,8 miljardi eiro), tīrā peļņa pieauga par 44% līdz 2,1 miljardam dolāru.

Pēc sarežģītā 2022.gada "Netflix" sāka ieviest piedāvājumus, kurus līdzfinansē reklāmdevēji, ierobežoja abonentu dalīšanos ar parolēm, atteicās no lētākā abonēšanas plāna bez reklāmām Lielbritānijā un Kanādā.

ASV kompānija sāka piedāvāt atsevišķus plānus kopā ar konkurentiem, nodrošinot kopīgus abonementus ar "Peacock" un "Apple TV".

Investori atzinīgi novērtēja kompānijas iniciatīvas, un šogad "Netflix" akcijas cena ir pieaugusi par 38%.

Savu dominēšanu straumēšanas tirgū "Netflix" šonedēļ nostiprināja ar 107 "Emmy" balvas nominācijām, no kurām 11 prestižās nozares balvas nominācijas ir patiesos notikumos balstītajai melnajai komēdijai "Baby Raindeer".

Otrajā ceturksnī pie skatītājiem nonāca divus gadus gaidītā vēsturiskās romantiskās drāmas "Bridgerton" trešā sezona, kurai jau ir 98,5 miljoni skatījumu, savukārt Francijas haizivju šausmu filmai "Under Paris" ir 91 miljons skatījumu. 

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.