Vērienīgais projekts – Eiropas platuma dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" būvniecība – izmaksās daudz dārgāk, nekā sākotnēji tika plānots – ap astoņiem miljardiem eiro, turklāt kavējas arī projektēšana un zemju atsavināšana.

Lai ietaupītu laiku un naudu, projekta attīstītāji visās trīs Baltijas valstīs diskutējot par to, no kā atteikties, lai 2030. gadā būtu izbūvēta kaut dzelzceļa pamattrase, kas savienotu Igauniju, Latviju un Lietuvu, vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums "De facto". Tiekot izskatīts arī variants projekta pirmajā etapā atteikties no iecerētā dzelzceļa tilta pār Daugavu.

Tikmēr Rīgas pašvaldība novembra sākumā priecīgi ziņoja par pabeigtajiem remontdarbiem Ģenerāļa Radziņa krastmalā, tajā skaitā par uzbūvēto gājēju un velobraucēju spirālveida tilta pievadu jeb rampu. Plānots, ka tas pievedīs "pie jaunā "Rail Baltica" dzelzceļa tilta, kura būvniecību uzsāks decembrī – uzreiz pēc tam, kad rekonstruētā krastmala tiks nodota ekspluatācijā šī mēneša beigās" – tā tika ziņots medijos novembra sākumā.

Mediju vidē patlaban raisījušās arī diskusijas par to, vai Latvijai vajadzētu iesaistīties 2030. gada olimpisko spēļu rīkošanā. Skeletona treneris un ilggadējais Siguldas ledus trases vadītājs Dainis Dukurs diskusijā paudis viedokli, ka šobrīd šāds solis būtu tuvredzīgs, jo bobslejs un skeletons ziemas sporta veidu saimē strauji zaudē pozīcijas. Portāla "Delfi.lv" publikācijā citēts Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors Vladimirs Šteinbergs, kurš gan teicis, ka Siguldas trase ir mūsu vēsturisks mantojums, par ko jāturpina rūpēties – arī tad, ja šie sporta veidi zaudētu olimpisko statusu.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.