Pašvaldības kapitālsabiedrība "Rīgas satiksme" izstrādājusi jaunu logo. Jaunā zīmola ieviešana notikšot pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā.

Sākotnēji jaunais zīmols tikšot iestrādāts elektroniskajos dokumentos, bet uz sabiedriskā transporta, kā arī citos drukātajos materiālos jaunais logo tikšot nomainīts brīdī, kad iepriekšējais būs nolietojies. Jaunā logo izstrādei izlietoti 13 000 eiro. Arī citos uzņēmumos nesen ir mainīti logo. Piemēram, Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs pērnruden prezentēja jaunu vizuālo identitāti, kuras izstrāde izmaksājusi līdz 40 000 eiro bez PVN. Pagājušā gada novembrī, kad "Pasažieru vilcienam" tika nodoti pirmie "Škoda Vagonka" jaunie elektrovilcieni, uzņēmums pakāpeniski sāka pāriet uz zīmolu "Vivi". Arī Rīgas lidosta šā gada sākumā mainīja zīmolu uz "RIX Rīgas lidosta", jaunā zīmola stratēģija un vizuāla identitāte izmaksājusi 92 607 eiro.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.