No 5. jūlija visa veida transportlīdzekļu satiksmei tiks atvērta Emīlijas Benjamiņas iela. Šis ielas posms nedaudz vairāk nekā gadu bija slēgts privātajam autotransportam Rīgas pašvaldības īstenotā Emīlijas Benjamiņas ielas pārbūves un "Rail Baltica" dzelzceļa pārvada izbūves laikā.

Reklāma

Līdz ar jaunā dzelzceļa pārvada izbūves un ceļa seguma darbu noslēgumu, no 5. jūlija Emīlijas Benjamiņas dzelzceļa pārvada zonā tiks atjaunota pilnvērtīga četru joslu satiksme, tostarp arī privātajam autotransportam.

Emīlijas Benjamiņas iela.

Noslēdzot dzelzceļa pārvada izbūves darbus, sabiedriskā transporta pieturas abos virzienos no pagaidu vietām pārceltas uz jaunām un turpmāk atradīsies zem Emīlijas Benjamiņas ielas dzelzceļa pārvada. Līdz jūlija vidum "Rail Baltica" Rīgas Centrālā mezgla būvnieks BERERIX plāno pabeigt arī pilna platuma gājēju ietves izbūves darbus pārvada austrumu jeb Rīgas Centrālās stacijas pusē, bet jau tagad gājēji var pārvietoties abās pārvada pusēs.

Tāpat, atjaunojot pilnvērtīgu satiksmi šajā zonā, tiks likvidēta pagaidu gājēju pāreja pārvada ziemeļu pusē starp staciju un universālveikalu "Stockmann". Lai nodrošinātu drošu pārvietošanos starp staciju un Centrāltirgu arī turpmāk, gājējiem un velobraucējiem kļūs pieejama jauna, ar luksoforu regulēta gājēju pāreja starp Centrāltirgu un jauno stacijas ēku.

Emīlijas Benjamiņas iela.

"Rail Baltica" projekta īstenošanas rezultātā Emīlijas Benjamiņas ielā izbūvēts jauns dzelzceļa pārvads 6 sliežu ceļiem, kas platākajā vietā, stacijas pusē, sasniedz 59 metrus. Nākotnē, dzelzceļam kļūstot par sabiedriskā transporta mugurkaulu, tas nodrošinās kustību gan esošā sliežu platuma vilcieniem, gan "Rail Baltica" ātrvilcienu satiksmei.

Vides pieejamībai tiks ieviesti taktilie risinājumi no sabiedriskā transporta pieturvietas Emīlijas Benjamiņas ielā līdz pat vilciena platformām. Ietvju zonas ārpus dzelzceļa pārvada tiks pilnveidotas līdz projektētajam risinājumam, kad būs pieejams finansējums šiem darbiem.

Emīlijas Benjamiņas iela.

"Rail Baltica" Rīgas Centrālā mezgla izbūvi veic pilnsabiedrība BERERIX, būvuzraudzību nodrošina Egis-Deutsche Bahn, pasūtītājs – SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas. Projekta finansējumu attiecināmajiem izdevumiem 81–85% robežās nodrošina Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments, bet atlikušo daļu – Latvijas valsts budžeta līdzekļi.

Aptauja

Kāds ir jūsu biežākais LASI.LV apmeklējuma laiks?

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.