Nesen izdevies sasniegt jaunu pasaules rekordu, ar elektrodzinēju ieskrienoties no 0 līdz 100 km stundā lielam ātrumam. Turklāt zīmīgi, ka ne jau par leģendāriem kļuvušajiem Teslas elektroautomobiļiem, ne vispār kādam pasaulslavenam zīmolam ar šo sasniegumu nav nekādas saistības. Šajā reizē izcēlies sīks sacīkšu braucamais, kuru uzkonstruējusi 20 vācu studentu grupa "GreenTeam" no Štutgartes.

Godīgi sakot, zināmās aprindās tas ir jau itin pazīstamā modeļa E0711-5, kas 2015. gadā līdz 100 km stundā spēja ieskrieties 1,77 sekundēs, mūsdienīgais pilnveidojums E0711-11 EVO, kas tagad uzrādījis fantastisku rezultātu 1,416 sekundes, tādējādi pilnībā pelnīti iekļūstot Ginesa rekordu grāmatā.

Vācu studentu pirmais mēģinājums Bosch Research Campus poligonā pagājušā gada septembra sākumā tehnisku problēmu dēļ neizdevās, taču jau pēc mēneša, 6. oktobrī, viss izdevās lieliski, un tādējādi viņi nobīdīja no pasaules rekorda pjedestāla šveiciešu komandu AMZ Racing, kuru uzkonstruētais elektromobilītis 2016. gadā bija uzrādījis rezultātu 1,513 sekundes.

Paskaidrojumu daļā vēstīts, ka jaunais sīkā sacīkšu automobiļa variants salīdzinājumā ar savu priekšgājēju spējis ievērojami samazināt savu svaru, proti, iepriekšējo 168 kilogramu vietā tas tagad sverot 145 kilogramus. Tik salīdzinoši neliels svars un plus vēl palielinātā summārā elektrodzinēju jauda – iepriekšējo 100 kilovatu vietā tagad ir 180 kilovati (241 zirgspēks) – deva iespēju automobilim ieskrieties ar paātrinājumu 2,5 g (salīdzinājumam: F-1 sacīkšu automobiļi spēj ieskrieties ar paātrinājumu ne vairāk par 2 g).