Latvijas Televīzijas raidījums "De facto" vēstīja – lai noteiktajā termiņā paspētu izpildīt Eiropas Komisijas prasības un 2030. gadā starp Baltijas valstīm būtu funkcionējoša Eiropas platuma dzelzceļa līnija, "Rail Baltica" ieviesēji izskatot variantus vismaz projekta pirmajā etapā atteikties no ātrvilciena caur Rīgu un no iecerētā dzelzceļa tilta pār Daugavu.

Trasei, kas ved cauri Rīgai, neesot pat vēl sākta projektēšana, šie darbi kavējoties par vairākiem gadiem. Satiksmes ministrs Kaspars Briškens tagad medijos skaidrojas un teic, ka ministrija "noteikti piedāvās scenāriju, kas nodrošina Rīgas integrāciju". Jāpiebilst, ka K. Briškens pats vēl pērn bija uzņēmuma "RB Rail" Stratēģijas un attīstības vadītājs. Viņš tagad kritizē līdzšinējo projekta pārvaldību, piebilstot, ka uz to esot norādījis arī iepriekš. Bijušais amats viņa objektivitāti neietekmējot.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.