Piena pārstrādes koncerns "Food Union" investējis vairāk nekā 115 000 eiro 11 jaunu saldējumu izveidē, informē uzņēmumā.

Reklāma

Tajā skaitā saldējuma zīmola "Vēsma" līnija ir paplašināta ar trīs jauniem saldējuma veidiem, zīmola "Pols" klāstā ieviesta jauna kategorija - 

vidēja izmēra plombīrs vafeļu konusā, savukārt zīmola "Jungle Pop" klāsts ir papildināts ar želejveida saldējumu.

Tāpat zīmola "Ekselence" klāstam pievienots jauns produkts, kā arī veikalu plauktos atgriezīsies "Pols" mango saldējums. 

Vēl divi papildinājumi pievienoti saldējumu zīmola "Tio" un "Karlsons" klāstam.

"Vasara vairumam cilvēku, tostarp arī mums, kā saldējuma ražošanas līderim visās Baltijas valstīs, ir gaidītākais gada laiks. Tāpēc esam tai rūpīgi gatavojušies, un rezultātā saviem pieciem lielajiem saldējuma zīmoliem radījām 11 jaunumus – ne tikai no piena un saldā krējuma, bet arī ar mazāku tauku saturu un vegāniem draudzīgus. Līdz ar to ikviens šī atvēsinošā našķa cienītājs šovasar varēs atrast sev atbilstošos," norāda “Food Union” saldējuma zīmolu vadītājs Ģirts Liniņš.

Jaunie "Food Union" saldējumi.

"Food Union" grupā ir Latvijas "Valmieras piens" un "Rīgas piena kombināts", kas 2020.gada februārī pievienoja "Rīgas piensaimnieku", tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia", saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjrn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux"."Food Union" ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.