Dienvidkorejas uzņēmums "Kioti" oficiāli ienācis kompakto iekārtu tirgū, iepazīstinot ar kompakto kāpurķēžu iekrāvēju TL750 un kompaktiekrāvēju SL750.

Reklāma

Kioti iekrāvēju pamatā ir Daedong četrcilindru 74 ZS dzinējs, jaunākais CTL un kompaktiekrāvēju dzinējs, kas konkurē ar tādiem pazīstamiem kompakto dzinēju ražotājiem kā Yanmar, Kubota un Kohler. Gandrīz visiem Kioti produktiem ir līdz 75 ZS Daedong dzinēji, izņemot nulles apgriezienu pļaujmašīnas. Dzinēja programmatūra ir atjaunināta, lai iekļautu apstāšanās novēršanu.

Abos segmentos vidējā diapazonā būs kompaktie kāpurķēžu iekrāvēji un 74 zirgspēku kompaktie iekrāvēji. 

TL750 CTL sver 3,8 tonnas, un SL750 bukses darba svars ir 3,3 t. Abām mašīnām ir pieejama plaša kabīne ar standarta atvērtas operatora vietas dizainu vai papildu slēgta kabīne ar HVAC. 

Standarta aprīkojumā ietilpst priekšējie un aizmugurējie LED lukturi, divi ātrumi, pašlīmeņošanās, hidrauliskā kursorsvira, kabīnes displejs un piekaramie sēdekļi. 

Digitālajā LCD displejā ir pieejama atpakaļskata kamera, lai operators varētu redzēt, kas notiek aiz viņa, braucot atpakaļgaitā. Turklāt monitors nodrošina servisa kodus un atgādinājumus par servisu. Standarta spiedpogu pašlīmeņošanas funkcija automātiski notur kausu vai papildierīci horizontālā plaknē pacelšanas laikā. 

TL750 iebūvētā šasija labāk notur mašīnu uz zemes, un sliežu ceļa dizains samazina nobraukšanas no sliedēm iespējamību.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.