ASV filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformai "Netflix" pērnā gada ceturtajā ceturksnī būtiski pieaudzis abonentu skaits, pateicoties investīcijām seriālu un filmu veidošanā, liecina "Netflix" otrdien publicētais finanšu pārskats.

Reklāma

"Netflix" decembra beigās bija 302 miljoni abonentu, kas ir par gandrīz 19 miljoniem vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos.

Turklāt pērn kopumā "Netflix" abonentu skaits palielinājies par 41 miljonu, šim kāpumam pārspējot līdz šim labāko izaugsmes rādītāju 2020. gadā, kad koronavīrusa pandēmijas noteiktās mājsēdes dēļ abonentu skaits pieauga par 36,6 miljoniem.

Vienlaikus platformas apgrozījums ceturtajā ceturksnī pieauga par 16% līdz 10,25 miljardiem dolāru, bet tīrā peļņa palielinājās līdz 1,87 miljardiem dolāru, salīdzinot ar 938 miljoniem dolāru pirms gada.

Pēc sarežģītā 2022. gada "Netflix" sāka ieviest piedāvājumus, kurus līdzfinansē reklāmdevēji, ierobežoja abonentu dalīšanos ar parolēm, atteicās no lētākā abonēšanas plāna bez reklāmām Lielbritānijā un Kanādā.

ASV kompānija sāka piedāvāt atsevišķus plānus kopā ar konkurentiem, nodrošinot kopīgus abonementus ar "Peacock" un "Apple TV".

Investori atzinīgi novērtējuši kompānijas iniciatīvas, un šogad "Netflix" akcijas cena ir pieaugusi par 80%.

Aptauja

Kā jūs visbiežāk taupāt naudu ikdienā?

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, X, Bluesky, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu. 

Pieraksties LASI.LV redaktora vēstkopai šeit.

Pieraksties un reizi nedēļā saņem padziļinātu LASI.LV galvenā redaktora aktuālo ziņu, kompetentu viedokļu un interesantāko interviju apkopojumu.