Karš Ukrainā jaunu auto tirdzniecību visā kontinentā ietekmē pat vairāk, nekā to darīja pandēmija. Pusgadā pirms pandēmijas šādus dārgus pirkumus veica astoņi ar pusi miljoni. Sērgas laikā apjoms kritās gandrīz uz pusi. Šī gada pirmā puse sasniedz sešus ar pusi miljonus.

Reklāma

Augam. Bet lēni. Sarežģītās materiālu un detaļu piegāžu ķēdes nav pilnībā sakārtojušās. Elektromobiļi kļuvuši dārgi, un tas bremzē pat lielākos zaļas un modernas satiksmes kārotājus. Rezultāts – agrāk nepieredzēts lētāko un izmēros mazāko auto pārsvars tirgus topā. Pat uzvarētājs (elektroauto šādu pozīciju ieņem pirmo reizi vēsturē) nav vis greznākais, komfortablākais, ātrākais, bet "Tesla Model Y", kura cena ir viena no demokrātiskākajām. Un pārdoto vienību skaits tam šogad dubultojies.

Bet ne tas pārsteidz visvairāk. Līderu desmitniekā nav neviena premiuma. Nav cenu virs 40 tūkstošiem. Vieni vienīgi supermini. Kuri faktiski gan, kā tehniskie dati rāda, nemaz tik mazi nav. Bet ir gluži pietiekami pārvietošanās līdzekļi, kas laikam jau dabas un cilvēces vētru spiediena dēļ kļūst populārāki.

Eiropas populārākie jaunie auto.

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.