"Dīzeļdzinēji, neskatoties uz sabiedrisko domu, nav vēl novecojuši," paziņojis "Toyota" Austrālijas nodaļas pārdošanas un mārketinga vadītājs Šons Henlijs intervijā vietējam izdevumam "Drive".

"Tas joprojām ir populārs degvielas veids, īpaši apvidniekiem un kravas automobiļiem."

Vienlaikus Henlijs atzīst, ka dīzeļmotorus nepieciešams padarīt daudz ekonomiskākus, un kā piemēru min nesen prezentēto "Toyota Hilux" pikapu ar hibrīda spēka agregātu, kā sastāvā ir arī 2,8 litru dīzeļdzinējs, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu. Tas sajūgts ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, kas sniedz vēl papildu 16 ZS. Šāds "Toyota" pikaps ar siksnas piedziņas starteri-ģeneratoru ir par 6–10 procentiem ekonomiskāks par standarta versiju.

Iepriekš kompānijas vadītājs Akio Tojoda izziņoja vērienīgu projektu jaunu tradicionālā tipa spēka agregātu izstrādei un norādīja, ka simtprocentīgi elektrisko automobiļu realizācija pasaulē nekad nepārsniegs 30 procentus no kopējā apjoma.

Aptauja

Par kuru tēmu LASI.LV vēlētos uzzināt un lasīt vēl vairāk?

Izvēlies savu soctīklu platformu, lai sekotu LASI.LV: Facebook, Twitter, Draugiem vai arī Instagram. Pievienojies mūsu lasītāju pulkam, lai saņemtu īpaši tev atlasītu noderīgu, praktisku un aktuālu saturu.